دوستان ازچندماهگی بچه روبزارم روروئک

۶ پاسخ

۷ ماهگی

من الان میزارمش

من از ۴ گذاشتم کم از اول ۵ راه افتاد

میگن بهتره از ۶ماهگی ب بعد بزاری
منم هنوز نزاشتم

هر وقت تونست مستقل بشینه و خسته نشه
من دخترم از ۴ ماهگی مینشست ولی روروئک نخریده بودم دو روزه خریدم میذارمش ولی تمایل نداره
نق میزنه میارمش بیرون خودش پا میشه با کمک میز و مبل اونجوری دوست داره راه بره

من الان روز بیست دفع میزارم

سوال های مرتبط

مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۸ ماهگی
مامان مامان امیرحسین مامان مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱ سالگی
مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی