۷ ماهگی
من الان میزارمش
من از ۴ گذاشتم کم از اول ۵ راه افتاد
میگن بهتره از ۶ماهگی ب بعد بزاری
منم هنوز نزاشتم
هر وقت تونست مستقل بشینه و خسته نشه
من دخترم از ۴ ماهگی مینشست ولی روروئک نخریده بودم دو روزه خریدم میذارمش ولی تمایل نداره
نق میزنه میارمش بیرون خودش پا میشه با کمک میز و مبل اونجوری دوست داره راه بره
من الان روز بیست دفع میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.