۵ پاسخ

وقتی بتونه بشینه

روروئک برای لگن و پای بچه خوب نیس دکتر گفت عضله پشت پا کوتاه میشه و رشد نمیکنه
واکر کودک بهتره

میگن روروئک خوب نیس برای لگن بچه ، به جاش واکر بگیرید
البته من خودمم نگرفتم

قیمت روروئک چقدر میخوام برای پسرم بخرم

وقتی تونست کامل بشینه ۶ـ۷ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۸ ماهگی
مامان پسرم💙 آراد💙 مامان پسرم💙 آراد💙 ۸ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی
مامان لاوین جون💗 مامان لاوین جون💗 ۱۷ ماهگی