رورویک میشه از پنج ماهگی استفاده کرد؟؟؟

۶ پاسخ

زوده انشالله ۷ ۸ ماهگی

من از چهار ماهگی میزاشتم زود برمی‌داشتم الان یاد گرفت میرونه خودش

رو زوئک منسوخ شده ،اصلا خوب نیست

زوده فک کنم

خیلی زوده بنظرم و اسیب زا

هر موقع تونست بشینه حتی با کمکی بعد بزارش

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان لاوین جون💗 مامان لاوین جون💗 ۱۷ ماهگی
مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی