از روروئک چند ماهگی استفاده میشه

۳ پاسخ

وقتی نشستن یاد بگیرن باید بذارید بالای ۶.۷ ماه
پاهاشون هم پرانتزی میشه برای کمرشون هم خوب نیست

منم از ۴ ماهگی شروع کردم الان ۵ ماهشه خودش پا میزنه میره

من از پایان سه ماهگی گذاشتم با تایم کم شروع کردم الان پا میزنه واسه خودش دور میزنه

سوال های مرتبط

مامان ملوسک مامان ملوسک ۱۲ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی