مامانا از کی میشه بچه رو بزارم روروئک؟

۴ پاسخ

من از۶ماهگی گذاشتم

دکتر پسرم گفت کلا استفاده نکن

۶ماهگی

من شنیدم دکترا میگن از وقتی که بتونه کامل و مستقل بشینه
اینجوری یعنی مهره هاش کامل شده و روروئک اسیبی بهش نمیزنه
ولی طولانی مدت نباید استفاده بشه
من خودم روزانه شاید جمع کنم یجا نیم ساعت نهاااایت یکساعت اونم یکجا نه
مثلا یه رب میذارم دوباره کارم گیر بودنی یه رب میذارم یکم کار میکنم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۱۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی