مامانا از کی میشه بچه هارو تو روروئک گذاشت

۵ پاسخ

من میزارم الان
فقط جلوش یه چی نرم بزار کمرش درد نگیره

هر وقت بتونه بشینه

من از اواخر ۵ گذاشتم الان دیگه رو پاش وایمیسته.
بنظرم روروئک خیلی خوب بود

من 6ماهگی گذاشتم

از۶میشه گذاشت

سوال های مرتبط