از کی باید بچه هارو گزاشت تو روروئک

۴ پاسخ

الان میتونی بذاری

بدنشون یکم سفت یشه ب ستون فقراتشون فشار نیاد

من میزارمش دو هفته ایه هی امتحان کردم اولش دوست نداشت بعدش یاد گرفت نشست امروز دیگه یکم باهاش جلو عقب رفت 🥰

من پنج ماهه گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان پرفسورکوچولو مامان پرفسورکوچولو ۱ سالگی
مامان یزدان کوچولو❤️ مامان یزدان کوچولو❤️ ۱ سالگی