خانما بچه رو از کی میتونم تو روروئک بزارم؟؟

۶ پاسخ

من ازپنج ماهگی گذاشتم الان کل خونرو میگرده

از 5 ماهگی گذاشتم الان که 7 ماه شدن قشنگ راه میدن همه جا کمک دست منه واقعا

من از6ماهگی گذاشتم.خیلی خوبه.

روروئک خوب نیست عزیزم
پاشون پرانتزی میشه

از ۶ ماهگی

دکتر ب من گفت از ۷ ماهگی روزی ۱ساعت

سوال های مرتبط

مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی
مامان دلوین 🩷🍃 مامان دلوین 🩷🍃 ۱۱ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان مامان حلماحسنا مامان مامان حلماحسنا ۱۷ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی