سلام خانما بچه رو از چند ماهگی بزارم تو روروئک ؟؟؟

۴ پاسخ

من دوهفته آیی هست میزارم

من پسرم و ۵ ماه و بیست روزش بود میذاشتم

اگه کلا نزاری بهتره از نظر پزشکی توی بعضی کشورها ممنوعه

از وقتی خودش بتونه بشینه

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی