خانما میتونم پسرمو بزارم تو روروئک؟

۵ پاسخ

بعد ۶ ماهگی
روروئک ب ستون فقرات بچه فشار وارد میکنه

خیلی زودنیست

من از ۳ ماهگی گذاشتم

نمیدونم عزیز پاهاش یکم مونده به زمین برسه پشتش بالشت میزام جلوش هم یک پتوی خیلی کوچیک از خودشه میزام قشنگ توی لالای میخونم براش میخوابه

اره من میزارم

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی