من چون هنوز نمیشینه نذاشتم
من از ۵ماهگی گذاشتم
اره من ک میزارم واقعا خسته شدم بس بغلم بود والا هم تو تاب های محافظ دار هم تو روروئک میزارمش چون ب کارام نمیرسم همش بغلم بود دیگ کشش نداشتم
من مخالف روروئک هستم🫣
من ده دقه میزارم هرروز
من میزارم پسرم و دوستداره
اره عزیزم طولانی نباشه فقط
اره عزیزم اگ اذیت نیست بزاری
من از ۵ ماهگی گزاشتم
از ۶ ماهگی بزار
نه زوده از ۷ماهگی ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.