میتونم پسرمو بزارم تو روروئک؟

۱۱ پاسخ

من چون هنوز نمیشینه نذاشتم

من از ۵ماهگی گذاشتم

اره من ک میزارم واقعا خسته شدم بس بغلم بود والا هم تو تاب های محافظ دار هم تو روروئک میزارمش چون ب کارام نمیرسم همش بغلم بود دیگ کشش نداشتم

من مخالف روروئک هستم🫣

من ده دقه میزارم هرروز

من میزارم پسرم و دوستداره

اره عزیزم طولانی نباشه فقط

اره عزیزم اگ اذیت نیست بزاری

من از ۵ ماهگی گزاشتم

از ۶ ماهگی بزار

نه زوده از ۷ماهگی ب بعد

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی
مامان ♡ Human♡ مامان ♡ Human♡ ۷ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی