میتونم پسرمو بزارم تو روروئک؟

۶ پاسخ

اره بزار منم از شش ماهگی گذاشتم

آره من میزارم

آره من از۵ماهگی گذاشتم

میگن زیر ده ماه خوب نیست مراقبش باش خیلی

اره گلم

اگر بدون کمک میشینه میتونی در حد چند دقیقه بزاری

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان مامان حلماحسنا مامان مامان حلماحسنا ۱۷ ماهگی
مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی