زمانیکه بتونه مستقل بشینه.. که سن مجاز نشستن هشت ماهگی هست یعنی از هفت ماه و دوروز با کمکی بزاری بشینه تا هشت ماهگی مستقل بشه نه ده ماهگی میتونی بزاری روروئک....الان به کمرش فشار میاد ستون فقراتش آسیب میبینه قدش هم کوتاه میشه
من نزدیک۵ماهش بودگذاشتم
به نظرمن بهتر از ۷ماهگی گذاشته بشه
هماکنون
من از ۶ ماهگی گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.