۵ پاسخ

زمانیکه بتونه مستقل بشینه.. که سن مجاز نشستن هشت ماهگی هست یعنی از هفت ماه و دوروز با کمکی بزاری بشینه تا هشت ماهگی مستقل بشه نه ده ماهگی میتونی بزاری روروئک....الان به کمرش فشار میاد ستون فقراتش آسیب می‌بینه قدش هم کوتاه میشه

من نزدیک۵ماهش بودگذاشتم

به نظرمن بهتر از ۷ماهگی گذاشته بشه

هم‌اکنون

من از ۶ ماهگی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی