مامانا کی میتونم کیان رو بزارم تو روروئک

۷ پاسخ

سلام عزیزم من یه کانال دارم توی روبیکا به اسمه (🦋غذای کودک🦋) لینکش تو تاپیکام هست دوس داشتی عضو شو💕👍

سلام من براش گرفتم کوچیک بود دو تای دیگم اوردم ب نظرم کوچیک بود و پای بچم میرفت زیر چرخ کل سیسمونی و اسباب بازی فروشی های شهرمون رو کشتم گفتن فقط اون دو مدل وجود داره تو کل ایران
ب نظرتون چیکار کنم یکی از او دوتا رو بخرم یا کلا بیخیال بشم.
اکه بچم روروئک نداشته باشه دیر پا میگیره

من میزارم ولی دوس نداره نمیدونم چرا

من از 8 گذاشتم
الان مثل فرفره کل خونه رو میچرخه🥸🚩

من از پنج ماهگی گذشتم

از ۶ ماهگی‌میشه کم کم

اگ قشنگ میتونه بشینه میتونی بزاری

سوال های مرتبط

مامان مامان حلماحسنا مامان مامان حلماحسنا ۱۷ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان یزدان کوچولو❤️ مامان یزدان کوچولو❤️ ۱ سالگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی