خانما میتونم بچمو تو رورویک بزارم؟

۴ پاسخ

اره بابا من دو ماهه میذارم

اره خوبه بزار من از پنج ماه میزاشتم الان خودش مستقل هم وامیسته ولی فعلا راه نمیره

اره بذار ولی بیشتر از نیم ساعت نشه

من میزارم
ولی میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان گل پسر و حسین مامان گل پسر و حسین ۱۶ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی