خانما زوده بچم تو روروئک بزارم؟

۲ پاسخ

نزاری بهتره پاهش پرانتزی میشه یکم بزرگ تر شد بعد بزار

بنظر من اره چون به کمر و ستون فقراتش فشار میاد. من ۸ماهگی گذاشتم
ولی خیلیارو دیدم زودتر گذاشتن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان مامان حلماحسنا مامان مامان حلماحسنا ۱۷ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی