از کی پسرم رو بزارم روروئک

۴ پاسخ

من از ۷ماهگی گذاشتم ک استخوناش سفت تر بشه خوبه به ستون فقراتش اسیبی نرسه

من از شش گذاشتم الان دیگه باید موقع نهار و شام گذاشت که یه لقمه غذا بخوریم

من از ۷ ماهگی گذاشتم

من الان که داره وارد ۶ میشه میزارم

سوال های مرتبط

مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی
مامان گندم و گیسو😍 مامان گندم و گیسو😍 ۱۷ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۵ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی