من گرفتم ولی هنوز نذاشتم داخلش
من گرفتم خیلی کمک دستمه
من گرفتم راضیم
نه والا من نگرفتم
شایدم اینهمه زانو درد وکمر دردای بزرگسالی ریشه اش تو همین روروئک ها باشه که هممون استفاده کردیم
من چندتا دکترگفتن نگیر
من نگرفتم منسوخ شده به درد نمیخوره جاش واکر بگیر
من ۷ ماهگی حتما براش میخرم روزانه محدود میزارم توش باشه ولی حتما میزارم
آره من گرفتم تازه چندروزه میزارم توش
من گرفتم پسر باهاش سرگرم میشه خیلیم راضیم
من دوتا بچه های قبلیم استفاده کرده
خداروشکر مشکلی نبوده
کلا همه اطرافیانمون استفاده کردن
کج بودن پای بچه مادرزادیه
بعضی های بخاطر تنبلی خودشون زود میذارن شاید دلیلش اینم باشه ولی اصلش از ۶یا ۷ماه ب بعده
نه نگرفتم خوب نیس
نه منم شنیدم پارانتزی میکنه پاهای بچه رو
نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.