۹ پاسخ

ن من استفاده نمیکنم کلا نخریدم

خریدم ولی فعلا استفاده نمیکنم چون دخترم هنوز کامل نمیشینه

هفته ای یکی دو بار میزارمش

من بعد چند ماه میزارم
خودمونم نشستیم چیزیمون شده؟ بیخیال

اره منم میزارم

من خودم روروئکی بودم و الحمدرالله هیچ مشکلی ندارم بدون اون نمیش ب کارات برسی البته ک هنوز برا بچه من زوده

آره کلا خیلی کمکه

هر از گاهی میزارم

از پنچ ماه کمک دستمه

سوال های مرتبط