سلام شما از روروئک استفاده میکنید؟

۴ پاسخ

من براش گرفتم و از ۶ماهگی استفاده میکنم،ذهن بچه کنجکاوه و باید کنحکاویش پاسخ داده بشه،همه جای خونه برای بچه سواله و دوست داره اونجا سرک بکشه،ما خودمونم با روروئک بزرگ شدیم کج و کوله شدیم مگه؟؟

اره شیش ماهش پر بشه

خیر ، دکترش گفت استفاده نکن

نه عزیزم شنیدم اینکه مجبور میشه بچه به ایستادن و نشستن وقتی که هنوز امادگی نداره فشار به گردن و ستون مهره کمرش میاد البته که من جا هم نداشتم خونم کوچیکه

سوال های مرتبط