۱۱ پاسخ

کلا قرارنیس استفاده کنم چون شدیدا ب پاها و لگن بچه اسیب میزنه برای دخترمم استفاده نکردم

کمک میکنم برای هر سنی بازی های آموزنده پیدا کنی و به خلاقیت و هوش فرزندت کمک کنی

لینک کانال روبیکا:

@kudakkhalagh20

آیدی بنده در روبیکا

@Ocean2812

والا من از دکترش پرسیدم گفت قبلا ممنوع کرده بودن الان بازم میگن ایرادی نداذه ولی زودتر از ۹ماهگی نباید بذاری تو روروئک

از شش ماهگی خودم با دستش حرکت میدادم زیر پاشم بالشت میزاشتم‌ چون نمیرسید رو زمین ،حالا دیگ خودش میره

من الان روزی ۵ تا ۱۰ دقیقه میذارمش

شش ماهگی

من از پایان ۶ ماهگی استفاده کردم

من الکی روروئک خریدم ینی.

من از پنج ماهگی گذاشتم
پاهاشو نمیتونست سفت تو زمین نگه داره ولی از وقتی گذاشتم رورئک خوب شد

من دخترمو دکتر ارتوپد بردم
گفت اصلا نذارش رور‌ئک

روروئک و دکترا ممنوع کردن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۴ ماهگی