۳ پاسخ

بچه من اصلا نشست تو روروئک😀فقط الان بعنوان واکر ازش استفاده میکنه

سلام از ۶ماهگی گذاشتم

سلام من از ۶ ماهگی دخترم روتوی روروئک گذاشتم الان ۱۱ ماهشه قشنگ راه میره

سوال های مرتبط

مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۰ ماهگی