از چند ماهگي ميشه رورويك استفاده كرد؟

۷ پاسخ

هر وقت پاهاش رسید به زمین و تونست بشینه بزارین توی روروئک تا به کمرش فشار نیاد

بنظر من هر بچه آیی یه جوریه
پسرمو از چهار ماهگی گذاشتم ماشاالله اونقد پر جنب و جوشه دیگه توش نمیمونه

۶ماهگی من استفاده کردم

من از 6ماهگی میذارم

7ماهگی

دورشو با ملافه پر میکردم که قوز نشه توش

من از ۵ ماهگی میزاشتم در حد ۵ دقیقه ۱۰ دقیقه

سوال های مرتبط

مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۷ ماهگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی