روروئک از کیه میشه استفاده کرد؟

۴ پاسخ

من تو اینستا اون موقع ها ک داشتیم
خوندم نه ماهگی

من از هفت ماهگی میزارم ،خیلیم دوس دارم ،همش درحال دویدنه😂
دیروز دخترعموش سوار کردیم اینقد گریه مرد بدس اومد،از الان میدونه این مال اونه

از شش ماهگی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۵ ماهگی