روروئک توی کل دنیا منسوخ شده فقط توی ایرانه که مادرا از سر تنبلی اصرار دارن چیز خوبیه و ضرر نداره و استفاده میکنن! همه دکترهای باسواد هم روروئک رو ممنوع اعلام میکنن به چند دلیل علمی، یک اینکه باعث میشه رشد تکاملی بچه دچار اختلال بشه و فرآیند حل مسأله در آینده دچار مشکل میشه دوم اینکه ستون فقرات و انحنای زانو و گردن رو دچار مشکل میکنه سوم اینکه بچه مرحله به مرحله باید پیش بره و قبل از اینکه خودش با کمک وزن خودش بتونه روی پاهاش بایسته ما سعی کنیم با روروئک وایسونیمش ضرر داره
منورتون چیه کلا استفاده نشه الان ماهایی که برامون استفاده شده مگه مشکلی داریم کجیم چییم ستون فقارتون مگه آسیب دیده؟ خیلیم چیز خوبیه منتظرم بچم ۶/۷ ماه بشه بزارم توش
دکتر به من گفت اصلا استفاده نکنم
والا دکتر من گفت اصلا نذار ستون فقرات بچرو اسیب میرنه
من از ۶ماه گذاشتم خیلیم راضیم
دکتر ب من گفت اور خواستی بذاری 9 یا 10 ماهگی.
گفت خوب نیست
از وقتیکه بچه کامل گردن بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.