روروئک زود بذاری باعث میشه بچه غلت نزنه سینه خیز و چهادست وپا نره همه ی اینها برای رشد مغزش و هماهنگی دست و پا و چشم لازمه روروئک همه رو داغون میکنه
روروئک که کلا تو جهان منسوخ شده. ولی اگرم بخوای استفاده بکنی باید از وقتی باشه که بچه خودش راحت میشینه
زوده، خوبه حداقل بتونه بشینه که به کمرش فشار نیاد
زوده.
سلام گلم روبیکا گروه زدیم همه خانومن میایی دور هم باشیم ایدیت بزاراگ دوس داری لینک بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.