روروئک میزارین یچه هاتونو؟ 🤔

۱۱ پاسخ

الان برا بچم زوده ولی نخواهم گذاشت
چون اسیب زنندست

نه خوب نیست سعی کن نزاریش

الان زوده هر وقت تونست بشینه

میذارمش ولی فعلا زوده
النا هم میذاشتم

ن چون ضرر داره

آره پنج دقیقه ده دقیقه بعدش درش میارم

مگه نمیگن از شش به بعد باید گذاشت

هنوز که خیلی زوده

نمی‌دونم منکه هنوز نذاشتم بعضیا میگن ایمن نیس بعد باید از شش ماهگی بذاری

اره کمی سف که شد بتونه خودشو نگه داره میزارمش

روزی نیم ساعت

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی