۷ پاسخ

میگن نذارید ولی من امروز به مدت ۳ دقیقه گذاشتم درحد بازی و چرخش دور اتاق
خیلیییی استقبال کرد

۶/۷ دیگ بهتره

یعنی برا پاهاش خیلی بده؟

۷ ماهگی ولی خوب نیس

من نمیخواستم بخرم سر سیمسونی به زور خریدن.الانم ۴ ماه و نیمشه به زور شوهرم اومد گذاشت بچه رو کلی باهاش دعوا کردم تا درش اورد جمعش کرد

نزاری بهتره

میگن نزاری کلا بهتره اما از ۶/۷ ماهگی میزارن معمولا

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان مامان یاراخانوم مامان مامان یاراخانوم ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی