از چندماهگی میشه بچه رو گذاشت تو روروئک؟؟؟

۲ پاسخ

وقتی بتونه مستقل بشینه.
توی دفترچه روروئک نوشته بود.
ولی من دکتر دخترم گفت 9 ،10 ماهگی

میگفت خوبم نیست

فک کنماز ۶ ۷ ماه
ولی دیدم بعضیا ۵ ماهگی هم میزارن

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی