بچه رو از چندماهگی میشه گذاشت تو روروئک؟

۳ پاسخ

اصولیش از ۸ماهگیه عزیزم

من از۵ماهگی گزاشتم

۵/۶ماهگی
به بعد

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی