از چندماهگی میشه بچه رو تو روروئک گذاشت؟؟

۴ پاسخ

نذار

روروئک اصلا خوب میست به ستون فقرات آسیب میزنه حالت پا رو هم تحت تاثیر قرار میده واکر بهتر

۶ ماه

۶ ماه ب بعد

سوال های مرتبط

مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۳ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی