ر۳۰ ساله روروئک ممنوع شده*
هی چک و چونه نزنید که چرا؟ ما خریدیم حیفه و ..
وقتی ۳۰ سال پیش یه کاری را ممنوع کردند یعنی خیلی ضرر داره. حالا شما خریدین دیگه یه ضرری کردین نباید بشه یه ضرر و آسیب بزرگتر.
از موقعی که تلاش کنه برای راه رفتن یا ایستادن
از نظرعلمی روروئک ضرر داره و استفاده ازش اشتباهه، ولی اگه نظر پزشک متخصص براتون مهم نیست هرموقع بچه بتونه بشینه حسابی چهاردست و پا رفته باشه و رولگن و کمر و سرو گردنش مسلط باشه و نزدیک راه رفتن باشه ینی اون سنی که از اینور اونور میگیرن می ایستن روزی یک ربع کمترین آسیب رو میزنه ، آسیب این چیزا در بلند مدت خودشو نشون میده
من از ۶ ماهگی گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.