۶ پاسخ

تا نشستن یاد نگرفته نزارش

من دو سه روزه میزارم خیلی خیلی دوسش داره

از ۵ نیم ماهگی گذاشتم بعد دگه نزاشتم گفتم بزاره بچه از اول نشسته چهار دست پا رفتن یادت بگیر بعد روروک اونقدر خوب نیست

من از اخرای پنج گذاشتم خیلیم استقبال کرد 😁

من تازه میزارم
زود نزاد واسه کمرش خوب نیست

من از ۳ماهگی گزاشتم

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی