۷ پاسخ

سلام خوب هستین من کارم آتلیه آنلاین هست با ۴سال سابقه کاری .
فقط کافیه عکس ساده بفرستی آتلیه تحویل بگیرید . با کیفیت عالی . و با کمترین هزینه .
فقط کافیه برای سفارش در روبیکا پیام بدین
09381272362
درخدمت شما دوستان گلم هستم

میدونم وسوسه انگیزه ولی نذاری بهتره یا صبر کن شش ماهش تموم بشه بعد

روروئک از هشت ماهگی مجازه نه پنج ماهگی بچه هنوز نرمه صبر داشته باشین

من میزارم یه هفتس

تصویر

نه منسوخ شده

دخترم هنوز نزاشتم

من پسرم از شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی