خانوما نینیاتونو از کی تو روروئک گذاشتین؟

۸ پاسخ

کلا نخریدم چون دکترش گفت ممنوعه

نخریدم به توصیه پزشک

منم یک هفته اس که شاهان میزارم

من از هفت ماهگی

وارد ۷ ماهگی شد

۷

۷ ماهگی

سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها می‌ذارم 😍🍲
از پوره‌ها و سوپ‌های مقوی گرفته تا میان‌وعده‌های خوشگل و اشتها‌آور برای بچه‌ها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نی‌نی‌ت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@Atena_0422

@ninifoodartam

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی