۵ پاسخ

پنج ماهگی بود ولی میدونم زمانی که گذاشتمش خیییلی راحت صاف می ایستاد و کمرش رو نگه میداشت. امتحان کن چون هربچه ای متفاوته اگه نتونست کمرش رو دائما صاف نگه داره و هی رو به جلو خم میشه نذار کمرش اسیب میبینه.

والامن میزارم وقتی کاردارم درحد۱۰دقیقه اینا

از پایان شش ماهگی فک کنم خوبه من خریدم اما قصد ندارم بزارم تاببینم‌چی پیش‌میاد

هشت اینا خوبه

تا زمانی ک بچه قادر به نشستن نباشه نباید بذارید داخل روروئک ستون فقراتش نابود میشه ک معمولا اکثر بچه هارو از 6ماهگی میشینن

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی