۳ پاسخ

من از شش ماه و ده روزگی گذاشتم روروئک
به نظرم بهترین تایم همین بود

از ۴ ماهگی گذاشتم اما روز در حد ۱۰ دقیقه الان که ۵ ماهشه کردمش ۲۰ دقیقه الان خودشو قشنگ تو خونه میکشونه باهمون دوروئک

من تاب ریلکسی براش از سه ماهگی گزاشتم والان توش نمیشنه میخاد بلند بشه روروک هم تازه یه هفته میشه میزارمش اونم خیلی کم عادت نکرده

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی