روروئک از کی گذاشتین؟

۱۰ پاسخ

من تصمیم نداشتم بگیرم ولی گرفتم و قرار نیست مدت طولانی بذارمش داخلش. روزی نیم ساعت. هرچقدر هم منسوخ شده باشه باز یه نیم ساعتی میشه به کارامون برسیم. چندین ساله داره ازش استفاده میشه. باور کن ادم به یه جایی میرسه که حتی حاضره گوشی بده دست بچه کوچیکش که چند دقیقه مغزش اروم بگیره. واکر هم الان تو این سن کم اصلا مناسب نیست و میگن بیشترشون چون سبک هستن چپ میکنن

از ۵ ماه و نیم روزی ۱۰ دقیقه
تا چندروز پیش درست نمیتونست بشینه داخلش ، خودشو ول میکرد ، الان تازه یادگرفته پاهاشو سفت میکنه و‌ خودشو نگه میداره
بنظرم زودتر ۶ ماه نزار

من میخوام از اول هفت ماهگی بزارم

گلم روروئک اصلا خوب نیست به خصوص برای دختر بچه به جاش از این واکرا که تو سیسمونی فروشیا آوردن برای کودکه از اون ها خوبه

من نگرفتم میگن منسوخ شده و اسیب میزنه به لگن بچه

من از ۵ماهگی میزاشتم روزی ۱۰دقیقه بزار عب نداره

من ازحالامیذارم

دکتر منسوخ کرده

روروئک دیگه مورد تایید نیست چون پای بچه پرانتزی شکل میگیره ؛واکر بگیر براش

من نذاشتم هنوز ولی میگن خیلی خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی