دوستان از چندماهگی بچتونو گذاشتین روروئک؟

۸ پاسخ

من یبار گذاشتمش بچم کلا رفت پایین ناپدید شد🥺😂

بعضیاتون یجوری میگین خوب نیس
عاقا ما همگیمون تو روروئک بزرگ شدیم این حرفا چیه میزنید اخه🫤

منم میزارم سرگرم میشه از ۴ ماهگی

دخترمنم دوس داره بازی میکنه

من ک هر روز پنج تا ده دیقه میزارم

بچتون‌ میشینه؟

من میخوام بخرم ولی میگن خوب نیست

من الان میذارم خیلی دوس داره و واقعا خیلی خوب و کاربردیه

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی
مامان جوجوها🐣🐥 مامان جوجوها🐣🐥 ۱۴ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی