خانوما از چ ماهی بچتونو روروئک گذاشتین؟؟

۷ پاسخ

من یک ماه الان ولی بیشتر ۱۰ دقیقه نمیزارم باشه

بالای ۶ ماه میتونی بذاری

من از اوایل پنج ماهگی گذاشتم هرروز درحد پنج تا ده دقیقه بیشتر نمیزارم

از 6ماهگی

من نزاشتم
دکترش گفت خوب نیست و ممنوع شده
ی دوره خیلی اذیتم میکرد همش بغل میخواست اما بازم دوره ش رو گذروندم و نزاشتمش تو روروئک

احتمالا ۸ماه ب بعد بزارم

6 ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی