۵ پاسخ

سلام عزیزم پسر من ۷ روز دیگه میشه ۷ ماه تازه از امروز گذاشتم تو روروئک البته پسر من میشینه چون من شنیدم میگن اول باید بچه بشینه بعد استفاده کنین از رو روئک

من میخوام اصلا نزارم اگه بتونم و خودم واسه راحتی خودم بزارم

۷ ماه بود فکر کنم ولی تایم کم

۸ ماه ک شد بذار

خواهر شوهر من از پنج ماهگی
ولی دکترا میگن ستون فقرات بچه آسیب میبینه

سوال های مرتبط