۴ پاسخ

من اول ۶ ماهگی گذاشتم

من از اخر های 5بود گذاشتم الان قشنگ خونه رو میچرخه

سلام
اگ دوسداشتین بیایین گپ مون روبیکا دورهمی مامان اولی ها،اونجا همه از تجربه هامون میگیم و کنار همیم
اینم آیدی من پیام بده لینک بفرستم@MyMoNii

از همین موقع میگم انگار

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی