چند ماهگی بچه هاتون رو گذاشتین تو روروئک؟؟

۴ پاسخ

۵ماهگی

من ۵ماهکی در حد ۲.۳دقیقه ک فشار ب کمرش نیاد الان ۱۰دقیقه

من هنوز نگرفتم براش . ولی میدونم دیرم هست

۶ به بعد

سوال های مرتبط