۱۱ پاسخ

منم آزآخرای سه ماهگی گذاشتمش راحت هم راه می‌رفت ولی متوجه شدم یه پاش قسمت ران یه خط نداره وورم کرده دکتر گفت دررفتگی لگن هس البته بازشهریورمگه ببرمش انشاالله که چیزی نباشه

از ۶ ماهگی

پنج ماهگی

5ماهگی

7ماهگی اونم خیلی کم

از وقتی گردن گرفت گذاشتم فکر کنم. 4ونیم یا 5 بود

هنوز نذاشتم تو پاهاش ب زمین نمیرسه مارک روما گرفتم دوحالتس

از اولای ۵ ماهگی

اخر۳ ماهگی دخترمن توش راه میرفت

۴ماهگی

از ۶ ماهگی

سوال های مرتبط