۱۱ پاسخ

من نزاشتم و نمیزارم

من از ۵ماهو نیمی گزاشتم و دوست داره

از الان گذاشتم مثل اب میاد میزه

از 5 ماهگی و عالیه

روروئک که منسوخ شده

۶ماه و دو هفته کامل

من از ۵ ماهگی گذاشتمش

من ده روزه میزارم

زیر ده ماه ممنوعه

۵ ماهگی

من الان دو سه روزه ک گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی