۶ پاسخ

من از 5 ماهگی گذاشتم در روز حدود 10 دقیقه 20 دقیقه الان چهار دست پا می‌ره میشینه
دیگه زیاد دوست نداره فقط موقعه غذا خوردنش میزارم

من از پنج ماهگی گذاشتم تو روروئک
ولی الان چهاردست وپا میره دیگه دوست نداره بشینه تو روروئک

من از ۶ماهگی به بعد گرفتم

من دخترمو نزاشتم اصلا یکساله شد خودش می فت طرفش سوارش میشد بعد می آمد پایین

من شنیدم بده نخریدم نه برای پسرم نه دخترم

من میخوام بذارم از فردا

سوال های مرتبط

مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۷ ماهگی