بچه هاتونو از چند ماهگی تو روروئک گذاشتین؟

۵ پاسخ

روروئک‌ممنوع شده چرا همه تو گهواره اصرار دارن بذارن بچه هاشونو😣

چرا روروئک ممنوع شده دلیلش چیه

من پسر بزرگمو تو روروئک میزاشتم واله چیزیش نشد،دخترمم از دو ماه بعد یعنی ۶ ماهگی میخوام بزارم

از پنج ماهگی

کلا نمیزارم میترسم پاهاش پرانتزی بشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی