۶ پاسخ

۶ماهگی

یه بار گذاشتم ولی دیدم هنوز پاهاش به زمین نمیرسه، دیگه گذاشتم واسه وقتی پاهاش برسه😂

بعد از واکسن 6ماهگی

دکتر به من گفت بزار کامل نشستن رو یاد بگیره بعد بزارش داخل روروئک ولی کفت نزاری بهتره

نمیذارم خودش طبیعی رشد کنه

ازپایان ۴ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۸ ماهگی