سلام ابجیا از چند ماهگی بچتونو گذاشتین تو روروک؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من دخترمو از الان میزارم خیلیم خوشش میاد البته بیست دقیقه

از هیچ سالگی😬ممنوعه روروئک

من دارم دو بار گذاشتم زیاد نمی‌مونه

۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی