دوستان از چند ماهگی بچتون رو تو روروک گذاشتین؟

۷ پاسخ

روروئک یه چیز منسوخ شده و پر از آسیبه

من از شش ماهگی دارم میزارم ولی نه خیلی در حدی که ی غذا درست کنم روزی یک تا دو ساعت

۶ ماهگی

هر وقت بتونه بشینه، هنوز نمیتونه
احتمالا از ۷ ماهگی بشه بزارم

پنج نیم

من نخریدم

سوال منم هست🙈

سوال های مرتبط

مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان بهار زیبا مامان بهار زیبا ۱۷ ماهگی
مامان جانان و نیهان مامان جانان و نیهان ۸ ماهگی